sobota, 3 września 2011

Rozdanie u WomanLand :)

Jak w tytule ;)
 PRZECZYTAJ UWAŻNIE :)

Zapraszam Was dzisiaj na wyczekiwane rozdanie na moim blogu:) Mam nadzieję, że nagrody się Wam podobają i każda z Was znajdzie coś dla siebie:)
Wygrywają trzy osoby: pierwsze miejsce to Beauty Blender, drugie miejsce - nagroda do wybroru spośród 6 zestawów(w komentarzu napisz który zestaw wybierasz w razie zajęcia drugiego miejsca),oraz miejsce trzecie zestaw lakierów i błyszczyk.

Zasady rozdania:

1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga (1 los)


2. Musisz zostawić komentarz pod tym postem z informacją, że bierzesz udział w rozdaniu oraz nickiem, pod którym obserwujesz bloga. Możesz zostawić swój adres e-mail, oraz napisz którą nagrodę wybierasz w razie zajęcia 2miejsca

3. Wszystkie informacje umieść w jednym komentarzu (jeśli robisz wpis, dodajesz mnie do blogroll'a czy dajesz info na Twitterze napisz to wszystko w jednym komentarzu)

4. OSOBY WYLOSOWANE MAJĄ 2DNI NA ZGŁOSZENIE SIĘ I PODANIE SWOICH DANYCH - jeśli się nie zgłoszą powtórzę losowanie:)

5. Udział w losowaniu mogą brać osoby pełnoletnie,lub posiadające zgodę rodziców na udział w rozdaniu:)


 Dodatkowe losy:

1. Zamieszczenie na swoim blogu notki o rozdaniu wraz ze zdjęciem,które znajduje się na samej górze(pierwsze zdjęcie w tym wpisie) tej notki i przedstawia większość nagród oraz z link do mojego bloga  +3 losy

2. Umieszczenie mojego bloga w blogroll'u +1 los 

3. Umieszczenie informacji o rozdaniu na Twitterze  (koniecznie dodaj w formie @WomanLand aby wiadomość wyświetliła się u mnie na Twitterze) +1 los


1 los + 5 losów dodatkowych = 6 losów



Rozdanie trwa od 1.09.2011r (1 września 2011r) do 15.10.2011r (15 października 2011r)


O nagrodach dowiecie się w poście o rozdaniu u WomanLand,w końcu to jej rozdanie :)
http://womanland.blogspot.com/2011/09/r-o-z-d-n-i-e.html#comments 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz