niedziela, 25 września 2011

Kolejne rozdanka :)

U BARW WOJENNYCH :

 ZASADY OD BARW WOJENNYCH :

Zasady to:
- jedynymi koniecznymi warunkami jest PUBLICZNE OBSERWOWANIE mojego bloga i zostawienie komentarza POD TYM POSTEM (1 los)
A ponadto możecie zwiększyć swoje szanse na zwycięstwo przez:
- dodanie notki o moim rozdaniu na swoim blogu (1 los)
- umieszczenie Barw Wojennych w blogrollu (1 los)
- polubcie Barwy Wojenne na Facebooku - KLIK, KLIK!!! (1 los)
I to by było na tyle zasad... Do zdobycia są więc 4 losy.

MAMY SZANSĘ DO 30 WRZEŚNIA :)

 http://barwy-wojenne.blogspot.com/2011/09/szybkie-rozdanie-pomadek-tbs.html


U KORNELI :



ZASADY,KTÓRE PODAJE KORNELA :

Aby wziąć udział w rozdaniu:
1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Napisz pod tym postem komentarz, że chcesz wziąć udział w rozdaniu, podaj swój nick pod jakim mnie obserwujesz oraz adres e-mail
= 1 los


Dodatkowe losy:
1. Polub moją stronę na facebooku klik (podaj swoją nazwę) + 2 losy
2. Zostań moim obserwatorem na twiterze klik (podaj nick) + 2 losy
3. Dodaj mój blog do blogrolla (podaj link) + 1 los
4. Napisz post na swoim blogu o moim rozdaniu - wstaw zdjęcie i link do mojego bloga (podaj link) + 1 los

Na koniec wypiszę wszystkie nicki, które spełniły zasady rozdania. Gdy posiadasz tylko 1 podstawowy los, to wypisuję Twoj nick 1 raz, gdy uzbierasz ich więcej, wtedy piszę tyle razy ile masz losów. Łącznie można zdobyć ich 7 :) Oczywiście zrobię print screen z wynikiem losowania.


http://kornelaa.blogspot.com/2011/09/giveaway.html


U MATLEENA :
 
 ZASADY :
ZASADY ROZDANIA:
1. Musisz być obserwatorem mojego bloga oraz koniecznie polubić fanpage Mery Macom na Facebooku.
2. Zgłosić się w tym poście, pisząc tutaj również swój mail oraz imie i pierwszą literę nazwiska z polubienia na FB,
3. Dodatkowo możesz zdobyć 1 los dodając mnie do blogrolla, oraz kolejny los dodając notkę o moim rozdaniu z linkiem do rozdanie i zdjęciem (pierwszym z pędzlami).
4. Zgłaszacie się do 15 października tego roku, 16 października ogłaszam wyniki. Dla pierwszej wylosowanej osoby zestaw który widać poniżej, dla drugiej wylosowanej osoby pędzle niespodzianki :)
5. Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski!

 http://matleenamakeup.blogspot.com/2011/09/wyniki-rozdanie-nowe-rozdanie-i.html#comments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz