niedziela, 23 października 2011

Przeprosiny+zapowiedzi

Hej :)
Przepraszam Was najmocniej,że tak długo mnie nie było oraz za to,że moja aktywność ograniczała się tylko do zgłaszania się do rozdań.
Wstyd na pełnej linii...;)
Jednak było to spowodowane tym,iż mam dużo zajęć,studia i nauka też robią swoje,także to,że nie mogę się pozbyc flesza z aparatu,który mi prześwietla zdjęcia a to mnie irytuje,ale postaram się wrzucać tutaj nie tylko recenzje kosmetyków,bądź makijaże,ale także swoje przemyślenia,zakupy,składziki (w sensie np ..biżuteria ;) )
A TERAZ ZAPOWIEDZI :
-juz niedługo pokażę Wam kolekcję moich kolczyków,pewnie podzielę ją na dwie notki,zobaczymy jak się wyrobię ze zdjęciami :)
    -przedstawię Wam recenzje paru kosmetyków(jakich,to się przekonacie ;) 
- miejsce na haul też się znajdzie :)
- ruszy także bazarek,gdzie będę umieszczała kosmetyki,których nie używam a komuś się mogą sprzydać:) 
oczywiście cena przesyłki i zapakowania będzie wliczona w cenę danego przedmiotu :) nie robię wymianki z tego względu,że poprostu potrzebuję pieniążków.ale zapewniam,że ceny będą atrakcyjne,W PRZEDZIALE 5-20 ZŁOTYCH.
Buziaczki
Wasza mizia.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz