środa, 17 sierpnia 2011

KOLEJNE ROZDANIA

ROZDANIE U IWETTO :
 ZASADY :
A co trzeba zrobić, żeby wziąć udział ???
  1. Być publicznym obserwatorem 
  2. Dodać notkę na blogu albo wrzucić info o rozdaniu do blogrolla, lub umieścić info na facebooku z linkiem do tego posta (będziecie mnie musieli niestety dodać do znajomych, żebym mogła to sprawdzić ;D ---> Iwetto Iwettos 
  3. Zostawić pod tym postem komentarz, który musi zawierać : zgodę na udział w losowaniu, adres mailowy, link do informacji o rozdaniu, nick z Facebooka i nick pod jakim obserwujecie bloga :)
http://iblackbeautybag.blogspot.com/2011/07/iwetto-rozdaje.html


ROZDANIE U SONNAILLE :




ZASADY :
  

- MUSISZ być publicznym obserwatorem mojego bloga (1 los)Do wzięcia udziału w rozdaniu zachęcam więc nie tylko blogerki, ale także osoby posiadające jedynie konto Google.
- MOŻESZ dodać mnie do blogrolla (1 los)- MOŻESZ umieścić na swoim blogu informację o moim rozdaniu, podając do niego bezpośredni link oraz umieszczając zdjęcie nagrody (2 losy)- Dodatkowy los otrzymają osoby, które aktywnie uczestniczą w życiu mojego bloga i są ze mną od początku. :)

Pod tą notką NALEŻY zostawić komentarz, a w nim: nick pod jakim mnie obserwujesz oraz adres e-mail. A także informację o dodaniu mnie do blogrolla i umieszczeniu notki dotyczącej rozdania na swoim blogu wraz z jej adresem (opcjonalnie oczywiście). 

ROZDANIE U CRAVING FOR BEAUTY :
 ZASADY :

JEŚLI JESTEŚ UŻYTKOWNIKIEM BLOGGERA:

1. Obserwuj mojego bloga przez Sieć Znajomych Google (klik klik) lub polub stronę mojego bloga na facebooku (klik klik).
2. Dodaj na swojego bloga post informujący o rozdaniu - wklej zdjęcie nagrody głównej i zalinkuj mojego bloga (a dokładnie post o rozdaniu) ;)
3. W komentarzu napisz nick pod jakim obserwujesz mojego bloga, link do posta o rozdaniu oraz podaj maila, dzięki któremu będę się mogła z tobą skontaktować w razie wygranej.

JEŚLI JESTEŚ TZW.ANONIMEM (Czyli nie masz konta na Blogger):
1. Polub stronę mojego bloga na facebooku (klik klik).
2. Dodaj na swojej facebookowej tablicy wpis o rozdaniu na moim blogu - np.udostępnij link z odnośnikiem do tego posta.
3.W komentarzu podaj swoje imię i pierwszą literę nazwiska, udokumentowane udostępnienie linka do bloga na facebooku (może być link, może być screen wrzucony na serwer, cokolwiek:)) oraz oczywiście maila dzięki, któremu będę mogła Cię powiadomić o wygranej.
Czas Trwania

Do 31 sierpnia.




Buziaki  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz