środa, 17 sierpnia 2011

WYJAŚNIENIA

Pewnie niektóre osoby zastanawiają się,dlaczego dodaję notki tylko o rozdaniach.
Odpowiedź jest prosta i szczera: 
 Mój kochany telefon ,którym zrobiłam zdjęcia do pierwszej notki nagle odmówił posluszeństwa 
i nie wysyła mms'ów.
Zawsze prosiłam przyjaciół by przesyłali mi zdjęcia z telefonu na skrzynkę e-mailową.
Ta sytuacja wynikała z banalnej przyczyny -nie posiadam kabla USB i muszę go kupić
w najbliższym czasie.
Mój telefon robi w miarę dobre zdjęcia-muszę się nim posiłkować póki nie załatwię sobie aparatu i nie nauczę się nim obsługiwać.
 Ale nie martwcie się-szykuję już parę notek o różnej tematyce tyle ze na brudno w zeszycie i tylko jak uda mi się dorwać USB lub też nauczę się posługiwać aparatem ,to notki będą pojawiały się w miarę regularnie.
Buziaki
Mizia  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz