czwartek, 18 sierpnia 2011

Mega szok

Dzisiaj z nudów przeglądałam telewizję,a robię to niezwykle rzadko.
Nagle zauważyłam reklamę zapachu HUGO Just Different dla mężczyzn.
Siedzę i oczom nie wierzę-w tej reklamie występuje Jared Leto!
Może większość z was wiedziała to już wcześniej ,ale dla mnie ,osoby co widzi telewizor okazyjnie -najczęściej wtedy gdy jest jakiś dobry film-  to był poprostu szok...
Ale trzeba przyznać,że w tej reklamie Jared wygląda nieziemsko... -"PFFF ON ZAWSZE TAK WYGLĄDA"-tak skomentowała to moja bliska sercu przyjaciółka.
Przyznaję jej całkowitą rację,spójrzcie same ...
  źródło zdjęcia : INTERNET


A ja będę musiała obwąchać kolejny zapach w perfumerii . . .


1 komentarz:

  1. o.O Nie widziałam tej reklamy! Ale jak nie lubię reklam, tak tą zapewne pokocham za Jareda xDDD

    OdpowiedzUsuń