sobota, 13 sierpnia 2011

Rozdanie u MAKE UP LOVERKA

Tak jak w tytule :)
zgłosiłam się do kolejnego rozdania
a właściwie zrobię to po napisaniu tej krótkiej notki 



Najbardziej zachwyciła mnie paletka i pędzelki, kto wie może sie uda,chociaz w to wątpię ;)


Link do rozdania :
http://makeupmaniak.blogspot.com/2011/08/rozdanie-giveaway-na-rozkrecenie-bloga.html?showComment=1313274400154#c8930844673453758139

A tutaj zasady które podaje MAKE UP LOVERKA:
 
" NAJPIERW ZASADY, aby wziąść udzial w rozdaniu należy:
1. być publicznym obserwatorem mojego bloga i zgłosić chęć rozdania w komentarzu pod tym postem PODAJAC SWÓJ ADRES EMAIL i nick pod jakim obserwujesz bloga!! (1 los)
dodatkowo, chodź nie jest to konieczne:
2. dodać na swój blog notkę informującą o rozdaniu z pierwszym zdjęciem z tej notki i linkiem do rozdania(+2 losy)
3. dodać bloga do blogrolla na swoim blogu (+2 losy)
4. jeśli zdecydowałaś się na krok 2 i 3 równierz poinformujcie mnie o tym w komentarzu
Razem do zdobycia 5 losów :)
PLUS: dla kazdego kto do tej pory obserwował bloga +1 los i skomentował mojego bloga +1 los :)
Rozdanie trwa do 10 września (lub do 100 chętnych na wzięcie udziału w rozdaniu, jeśli do 15 nie znajdzie się ich tylu).

11 wrześnie ogłosze wyniki rozdania, losowanie odbędzie się u mnie w domu, wszystkie losy wycięte i pocięte wrzuce do magicznej kuli z której mój maly brat wylosuje wygrany los :)

Nagrody wysyłam wszędzię, nawet na biegun pólnocny."

Pozdrawiam i za wszystkich trzymam kciuki :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz